Bedrijfsfilm

BEDRIJFSFILM


Een bedrijfsvideo is een geheel of gedeeltelijk in beeld gebrachte voorstelling van je onderneming. Het is je visitekaartje waarmee je bestaande of potentiële klanten een inkijk geeft in je bedrijf. Het toont aan je belanghebbenden wat je doet, hoe je tewerk gaat, wat je al gerealiseerd hebt en wat je nog wil realiseren. Hierdoor schep je vertrouwen en overtuig je je doelpubliek van je expertise.

Zet je bedrijf te kijk met een bedrijfsfilm.


Enkele voorbeelden van wanneer een bedrijfsfilm kan gebruikt worden:


- vergaderingen met nieuwe klanten.

- op handelsbeurzen en handelsmissies.

- als introductie voor nieuwe werknemers.

- op je website.

- op je sociale media




WAAROM ELK BEDRIJF EEN BEDRIJFSFILM ZOU MOETEN HEBBEN!

De meest geconsumeerde vorm van communicatie.

Video zal de meest gebruikte vorm van communicatie op het internet worden. Video is niet alleen geliefd bij de consument, het is

ook enorm populair voor marketing doeleinden wegens talloze voordelen tegenover tekstberichten. Bovendien kan een bedrijfsfilm op vele verschillende manieren creatiever zijn dan een presentatie on introductietekst.


Verhoog je sales.

Studies van Video Rascal tonen aan dat 85% van de mensen meer geneigd zijn om een product aan te kopen na het zien van een bedrijfsfilm of een product video. Voornamelijk een passage waarbij het product en de werking ervan uitgelegd wordt, weet de potentiële consument vaak over de streep te trekken.


Geef je doelgroep meer info. 

De gemiddelde mens onthoudt slechts 10% van wat hij hoort, terwijl diezelde persoon tot wel 50% onthoudt van wat hij ziet.

(studie door Wharton Research Center).

Wat kan dit betekenen voor jouw bedrijf? Een ernstige verhoging van de mond-tot-mond reclame, hetgeen niet onbelangrijk is vermits de mond-tot-mond reclame de belangrijkste manier is waarop bedrijven klanten weten aan te trekken.

Kostprijs factoren


De kostprijs van je bedrijfsfilm kan enorm variëren, afhankelijk van wat en hoe je je bedrijf in beeld wil brengen.


De volgende aspecten kunnen de kostprijs beïnvloeden:

- Moet er slechts op 1 locatie gefilmd worden of zijn er verschillende sites/ filialen die in beeld moeten gebracht worden?

-Moeten er verschillende taalversies gemaakt worden van de film of moet de film in meerdere talen worden ondertiteld?

-Zijn er speciale wensen zoals 3D-animaties of speciale effecten?

- Wens je gebruik te maken van luchtbeelden om een overzicht te geven van de ligging en de grootte van je bedrijfsoppervlakte?

-Moet er op gevaarlijke plaatsen gefilmd worden?


Ik overloop alle aspecten met jou en bepaal op voorhand de kostprijs van je film.